loV3

loVv


Wednesday, March 16, 2011

FeNiNg NyE KepalAku Ini...aDushHHhhhh!!!!!1

Inilah Akibatnya minum minuman feveret,...
nikmatnya minum neskefe yang ditapau oleh En.N Yg Dibuat Oleh abg Mesra pagi td,
kan dan fening,macam2 rasa...
hari nie duty kaunter lagi...
customer ramai....
aku rasa macam di awangan jew nie,
perut rasa sakit,rasa angin dalam perutku berpusing2...
lama sudah tak rasa macam nie,
tapi aku teringin nak minum neskfe juga,nak juga
degil sangat nak minum kan dah terima padah.....
ubat belum makan lagi nie,
tak laratnya nak pantang itu dan ini,
ada jew benda yang dah boleh diterima oleh perutku,
makan pedas pun xbleh,makan sikit pun tak kena , makan banyak pun salah,
aku pun tak tahu lah nak wat macam mana...
tak de mood nya aku hari nie, tapi dah duty keunter kena lah maniskan muka,
keja atas meja pun dah penuh meja,japgi kul 4.30 aku terus nak balik,
aku tak larat sangat , penangan angin gasterik nie sangat2 mengganggu kehidupan ku
mungkin ada hikmah disebalik semua yang berlaku atas diriku ini.....
aku bersyukur kerana aku diberi kesempatan untuk merasai sakit sebegini,
orang lain tak merasa macam aku rasa sekarang ini dan orang lain pun tak akan faham

No comments:

Post a Comment